Nyhed - mulighed for fuldpas!

20-12-2023

Søger du et dejligt sted til din pony/hest, så er Djurslands Rideklub måske stedet for dig. Nu også med mulighed for fuldpas og rabat de første 3 måneder! 😊 Desuden God RABAT ved flere bokse - kontakt os for nærmere info 👍

Rideklubben ligger i skønne omgivelser tæt på skov og strand, hvor der er super mulighed for at ride på tur.

Vi har en dejlig rytterstue, hvorfra man har kig til både det lille og det store ridehus. Her afholdes mange arrangementer som fællesspisning, foredrag, ridelejr, julefrokost, halloween osv.

Der er mulighed for undervisning på alle niveauer (lige fra begynderhold til undervisning af berider Søren Vallentin)

Vi kan tilbyde:

Pris på opstaldning: FRA 1900 kr. (inkl. bund og halm) og mulighed for tilkøb af foder, wrap, hø, foldordning, udmugning mv.

Skynd dig at kontakte os for en rundvisning, vi vil så gerne vise vores dejlige sted frem 😊